Sık Sorulan Sorular
Siparişler
Nasıl sipariş verebilirim?
Nasıl sipariş verebilirim?
Web sitemiz üzerinden dilediğiniz ürünü sepete ekleyerek ve güvenli ödeme adımlarını takip ederek siparişinizi kolayca oluşturabilirsiniz.
Ayrıca WhatsApp ve Instagram kanallarından da müşteri hizmetleri departmanımızla görüşerek kapıda ödeme seçeneğiyle siparişlerinizi oluşturabilirsiniz.
Sipariş verdikten sonra değişiklik yapabilir miyim?
Sipariş verdikten sonra değişiklik yapabilir miyim?
Siparişiniz kargoya verilmeden önce müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek ürün, adres veya telefon bilgisi değişikliği talep edebilirsiniz.
Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
Hesabınıza giriş yaptıktan sonra "Siparişlerim" sekmesinden siparişinizin güncel durumunu takip edebilirsiniz.
Müşteri hizmetleri departmanımızı arayarak sipariş numaranız ile siparişinizin durumunu sorgulayabilirsiniz.
Ürünlerim eksik veya yanlış geldi. Ne yapabilirim?
Ürünlerim eksik veya yanlış geldi. Ne yapabilirim?
WhatsApp iletişim numaramıza sipariş numaranız ve size gelen ürünlerin fotoğraflarını iletmeniz durumunda, müşteri temsilcisi arkadaşlarımız size ürün/ürünlerin değişimi konusunda yardımcı olacaklardır.
İade ve Değişim
İade şartlarınız nelerdir?
İade şartlarınız nelerdir?
Kullanılmamış, ambalajı bozulmamış ürünleri 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Kozmetik ürünlerde hijyen nedeniyle ambalaj açılmamış olmalıdır.
Ürünü nasıl iade edebilirim?
Ürünü nasıl iade edebilirim?
İade talebinizi hesabınızdan oluşturabilir veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek yönlendirme alabilirsiniz.
İade kargo ücreti kime aittir?
İade kargo ücreti kime aittir?
Hatalı veya kusurlu ürünlerde kargo ücreti firmamıza aittir. Diğer durumlarda kargo bedeli müşteriye aittir.
İade veya değişimimin işleme alınması ne kadar sürer?
İade veya değişimimin işleme alınması ne kadar sürer?
İade ettiğiniz ürünü aldıktan sonra, işlem genellikle 5 iş günü sürer. İadeler orijinal ödeme yönteminize yapılır veya değiştirilen ürün en kısa sürede kargoya verilir.
Kargo ve Teslimat
Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Siparişleriniz, Aras Kargo güvencesiyle Türkiye'nin dört bir yanına ulaştırılır.
Kargo ne zaman elime ulaşır?
Kargo ne zaman elime ulaşır?
Siparişleriniz genellikle 1-3 iş günü içinde kargoya verilir. Teslim süresi bulunduğunuz ile göre değişiklik gösterebilir.
Kargo takip numaramı nereden alabilirim?
Kargo takip numaramı nereden alabilirim?
Siparişiniz kargoya verildiğinde e-posta veya SMS ile takip numarası size iletilir. Ayrıca hesabınızdaki "Siparişlerim" sekmesinden de takip edebilirsiniz.
Güvenli Ödeme
Ödeme yöntemleri nelerdir?
Ödeme yöntemleri nelerdir?
Kredi/banka kartı, havale/EFT ve kapıda ödeme seçenekleriyle alışveriş yapabilirsiniz.
Kart bilgilerim güvende mi?
Kart bilgilerim güvende mi?
Evet, web sitemiz 256-bit SSL güvenlik sertifikası ile korunmaktadır. Kart bilgileriniz kesinlikle sistemimizde tutulmaz.
Taksit imkânı sunuyor musunuz?
Taksit imkânı sunuyor musunuz?
Hayır, kozmetik sektöründeki yasal düzenlemeler gereği taksitli satış yapılamamaktadır.
Ürün İçerikleri ve Kullanım
Ürünleriniz dermatolojik olarak test edildi mi?
Ürünleriniz dermatolojik olarak test edildi mi?
New Well ürünleri dermatolojik testlerden geçirilmiştir ve yüksek kalite standartlarına göre üretilmektedir.
Hayvanlar üzerinde test yapıyor musunuz?
Hayvanlar üzerinde test yapıyor musunuz?
Hayır. Ürünlerimiz hayvanlar üzerinde test edilmeden üretilmektedir.
Ürünlerin içerikleri nereden görüntülenebilir?
Ürünlerin içerikleri nereden görüntülenebilir?
Her ürünün kendi sayfasında içerik bilgisi detaylı şekilde belirtilmektedir.
Cildime uygun ürünü nasıl seçebilirim?
Cildime uygun ürünü nasıl seçebilirim?
Cilt tipinize göre filtreleme yaparak veya ürün açıklamalarından destek alarak doğru ürünü seçebilirsiniz. Emin olamadığınız durumlarda müşteri temsilcimize danışabilirsiniz.