Garanti Koşulları
üzerinden satışı yapılan tüm ürünler New Well garantisi altındadır. New Well garanti şartlarının geçerli olabilmesi ve garanti şartlarından faydalanabilmeniz için sipariş ettiğiniz ürünlerin tarafınıza teslimi sırasında siparişinizi kontrol etmeniz gerekmektedir. Teslimat sırasında siparişinizde herhangi bir hasar görmeniz halinde bu konu hakkında tutanak tutmanız ve siparişi teslim almamanız gerekmektedir. Tutanak tutturmamanız durumunda, siparişi teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olursunuz ve bu durumda ürün ile ilgili iade işlemini gerçekleştiremezsiniz. Siparişte, tüketici tarafından yapılan değişiklikler, siparişin tüketici tarafından bozulması gibi durumlar New Well garanti kapsamı dışındadır.
0850 532 70 07 müşteri hizmetlerini arayınız veya musteri hizmetleri destek@ adresine iade talebinizle ilgili email gönderiniz.
İade Koşulları
newwell.com internet adresinden almış olduğunuz ürünü iade etmek istemeniz halinde tahrip etmeden/bozmadan, kullanmadan Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’inin 9. Maddesi gereğince teslim tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde teslim aldığınız şekli ile kargoya teslimatının sağlanması gerekmektedir.
Tüketicinin istekleri veya açıkça tüketicinin kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan, makyaj malzemeleri, kişisel bakım ürünleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların tüketici tarafından açılmış olması halinde iadesi Mesafeli Satış Sözleşmeleri Hakkında Yönetmelik gereği mümkün değildir.https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm
Şampuan, duş jeli, kolonya, deodorant, oje, maske gibi ürünlerde Mesafeli Satış Sözleşmeleri Hakkında Yönetmelik gereğince ambalajı açılmamış olsa dahi hijyen sebebi ile iade işlemi yapılamamaktadır.
Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin orijinal kutu/ambalajı yırtılmış, farklı bir kutu/ambalaj içerisine konulmuş) ürünler kabul edilmemektedir. Ekonomik değerini, tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, tüketici tarafından deneme amacı ile de olsa kullanılmış, hasar verilmiş, Satıcıdan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
internet adresi üzerinden yalnızca orijinal kutusu/ambalajı, paketi gibi ürünün koruyucu unsuru kapsamında bulunan kaplamalarının tüketici tarafından tahrip edilmemiş olması halinde iadesi yapılabilmektedir. İndirimli ve hediye olarak gönderilen ürünler de bu şartlara haizdir.
internet sitesi üzerinden alınan ürünlerin iadesi kendi mağazalarımızdan veya bayilerimiz üzerinden gerçekleştirilememektedir. Bu kapsamda mağazalarımızdan veya bayilerimiz üzerinden alınan ürünlerin iadesi de internet sitesi üzerinde yapılamamaktadır.
Tarafınızca iade etmek istediğiniz ürünü varsa içinden çıkan hediye, kullanma aracı vb. gibi eklentileri ile birlikte faturasını da ekleyerek göndermeniz gereklidir.
İade etmek istediğiniz ürünleri kargo ücreti ödemeden gerçekleştirebilir ve iade ettiğiniz ürünlerin ücret iadesini alabilirsiniz. İade edilen ürünler için tarafınıza yapılacak ödemeler yalnızca ürün bedelini kapsamakta olup sipariş aşamasında kargo ücreti ödediyseniz kargo bedelinin iadesi gerçekleşmeyecektir.
İade edilen ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra gelen ürünün incelenmesi, işleme alınması ve ödeme talebinin oluşturulması on dört gün (14) sürebilmektedir. New Well tarafından para iadeniz gerçekleştikten sonra para iadesinin hesabınıza yansıması ödemeyi yaptığınız bankaya göre farklılık gösterebilecektir.